2012-03-11

Pragnę słońca!

Cześć:)
Czas na robienie zdjęć na bloga mam tylko w weekend, a tu jak na złość, drugi weekend z rzędu jest strasznie pochmurno:/ Ciężkie czarne chmury wiszą nad miastem - zdecydowanie nie ma światła do zrobienia dobrych zdjęć. Szczególnie, jeśli chce się wrzucić zestaw z takimi jasnymi kolorami... Ale cóż. Zdjęcia ciemne, kolory przekłamane, ale lepszy rydz niż nic;)
Moja szafa, ze względu na rodzaj mojej pracy, musi zawierać klasyczne, eleganckie koszule,spódnice itd... Ten zestaw jednak lubię także poza pracą:) I poza pracą, na koszulę mogę zarzucić mojego ukochanego futrzaka z H&Mu :) w pracy wystarczy go zamienić na marynarkę!
Spodnie są nowym nabytkiem, dłuuuuugo robiłam podchody do tego fasonu spodni i w końcu się przemogłam! I jestem bardzo zadowolona:) myślę, że do mojej szafy trafią jeszcze jedne, w innym kolorze.
A Wam jak podoba się połączenie futrzaka i takich spodni?
Ps. przepraszam za wygniecione mankiety koszuli ;)

Na ostatnim zdjęciu dodatkowo kawałek ogona jednego z moich psiaków;)






spodnie/ koszula/ kamizelka - H&M 
torebka / buty - Primark

4 komentarze:

  1. cudowny zestaw, wszystko mi się bardzo podoba <3
    może masz ochotę się poobserwować? Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. You look great!
    I really love your blog dear, keep posting!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pierścionki!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look, uwielbiam futrzane kamizelki! I te szpiki...! :)

    Pozdrawiam serdecznie!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)