2012-06-12

W przerwie meczu... CZERWONE BUTY! / Who's a STAR?!

No niestety przerwa w meczu Polska - Rosja miała mijać w lepszym nastroju... Ale przegrywać 0:1 to też jeszcze nie koniec świata. OBY! 
Trzymając kciuki za NASZYCH! Wrzucam kolejny set z najcudowniejszymi czerwonymi szpilkami. Wiecie jak one przyciągają spojrzenia?:D
Tym razem postanowiłam założyć do nich zwykłe jeans'y i t-shirt:)
To buty miały tu dać trochę pazura! Koszulkę, którą włożyłam mam od dobrych kilku lat i tak samo wciąż ją uwielbiam, aczkolwiek ze statusem gwiazdy "cziłały" nie zgadza się jeden z moich psów, co da się zauważyć na zdjęciach:) Nie potrafię wytłumaczyć dlaczego cały czas stawała na dwóch łapach i parzyła mojej koszulkowej gwieździe wyzywająco w oczy :) Ale uwielbiam ją za to i za wiele innych niesamowitych rzeczy:)

Wracając do sedna - miało być wygodnie i na luzie ale z pazurem :)

Wracam do meczu!!!
POLSKAAA!!!








buty / shoes - www.eszpilki.pl
jeans - Zara
kamizelka/ waistcoat - nn
t-shirt - Jennifer


7 komentarzy:

  1. Anonimowy12/6/12 22:15

    alle buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty faktycznie piękne i przy okazji pasują do okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw, sexy i na luzie, super kamizelka

    OdpowiedzUsuń
  4. buty faktycznie piękne i cały strój :)
    świetny blog :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16/6/12 12:34

    Buty są bardzo ładne ;) i podoba mi się koszulka :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://trendy-dummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)