2012-06-26

Zostałam testerką!

Wczoraj zadzwonił do mnie kurier, że ma dla mnie paczuszkę, byłam bardzo zdziwiona, bo wszystkie zakupy, które miały mi przyjść, już dawno dostałam... Oskarżałam się o nadmierny zakupoholizm! :D O to,że kupuję i potem nawet nie pamiętam!:) Całe szczęście nie jest ze mną jeszcze tak źle! 
W paczuszce znalazłam krem VICHY IDEALIA oraz kapsułki INNEOV! Oznaczało to, że znalazłam się w gronie 50 testerek tych produktów wybranych przez portal wizaz.pl. Strasznie się ucieszyłam:)




Kremu użyłam już wczoraj. Pierwsze wrażenia, jak najbardziej pozytywne! Piękny zapach, super konsystencja, skóra świetnie nawilżona! Ale na resztę trzeba poczekać...
Kapsułki starczają na 30 dni kuracji. Zobaczymy co będzie:)
Szczególnie, że na swoją cerę nie mogę narzekać. Nie używam  żadnych podkładów, pudrów ani innych takich. Wcale, w ogóle, nic! Nawet takowych nie mam:) Często nawet znajome proszą mnie o przetarcie twarzy chusteczką, bo nie wierzą:) Ale za to na czole zauważyłam zapowiedź zmarszczki!
 

A tymczasem mam dla Was małą zapowiedź kolejnego posta...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)