2013-03-30

Spring twice, please! / Moustaches

Żądam wiosny! Chcę rzucić kozaki w kąt. Płaszcz powiesić na końcu garderoby... Ileż może trwać zima???

Postanowiłam, że zacznę ubierać już lżejsze ciuchy, żeby jakoś w końcu wymusić wiosnę:)
 Postawiłam na lżejsze buty i bandażową spódniczkę. Fajnie jest nie zakładać na siebie ośmiu warstw ciuchów!
Jak możecie zauważyć zniknął tez gips! W końcu moja ręka jest wolna :)
Boli jeszcze i nie wszystko mogę robić, ale mogę założyć cokolwiek bym chciała, bo mimo, że boląca, to teraz ręka wchodzi w każdy rękaw;)





PRZYPOMINAM o giveaway'u!

http://www.girlborninhighheels.blogspot.com/2013/03/first-giveaway.html

Zostało kilka dni!

 








buty/ shoes - Internacionale
biżu / jewellery - allegro
marynarka / jacket - targ



Życzę Wam też wesołych i spokojnych Świąt w rodzinnym gronie:)

To kartka dla Was, zrobiona przeze mnie jeszcze z ręką w gipsie;)


1 komentarz:

  1. Ja żeby wymusić wiosnę kupiłam sobie trampy i wymieniłam już garderobę na wiosenną :D Ładna marynarka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)