2014-08-31

Mała czarna (ciężarówka:))

Ostatnio wypadła nam pewna impreza, więc miałam okazję ubrać się w ciąży trochę bardziej elegancko. Ostatnio były same 'codzienniaki', więc teraz mała odmiana.Wybierając sukienkę miałam ograniczony wybór - tak tak, w coraz mniej swoich rzeczy z szafy się mieszczę :) 
Kiedy zauważyłam, że jeszcze zapinam się w sukienkę z koronkowymi plecami, i brzuszek się w niej super chowa, wiedziałam już, że to na nią padnie wybór! Postawiłam na look total black :) Na górę zarzuciłam ramoneskę z Zary, chociaż ona i tak służyła tylko na chwilę do samochodu :) I wreszcie mogłam założyć szpilki! :) Impreza była siedząca, więc mogłam sobie pozwolić na takie szaleństwo :)


Zdjęcia zrobione na szybko - kilka minut przed wyjściem :)

Ale mam też już w przygotowaniu następne zdjęcia dla Was :) No i trochę nowości w szafie :)








sukienka - Primark
  szpilki - Mohito
ramoneska - Zara
Do następnego! :)
M. w dwupaku :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie! Śliczny tył ma sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oto dowód, że w ciaży można ładnie wygladać !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka, zwłaszcza ta koronkowa wstawka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie
    niby taka zwyczajna sukienka a z tyłu niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)