2013-03-19

Dylematy ślubne - wybieramy fryzurę! / Sprzedam NOWĄ suknię ślubną:)

Co prawda gips aktualnie nie pozwala mi na ubieranie się - siedzę w dresie całymi dniami:D
Ale nie przeszkadza mi w planowaniu spraw ślubnych:)
Do tej pory nie zastanawiałam się nad fryzurą! 

Zaczęłam więc poszukiwania!
Pierwsze typy padły na fryzurki z rozpuszczonymi włosami 










Ale zaczęłam coraz częściej stykać się z luźnymi koczkami i jakoś tak się stało, że zaczęły one znacząco przeważać w moich ślubnych inspiracjach fryzur:)
I zdecydowałam się, że to właśnie taką fryzurkę chcę mieć!

















 Co sądzicie o takich upięciach?? Dla mnie te koczki są niesamowicie romantyczne:))))
I to właśnie taka fryzurka mi się marzy:)))

A te trzy zdjęcia poniżej spowodowały, że zakupiłam stroik do włosów:)
Najpierw będzie zakryty przez welon, ale po oczepinach, będzie się pokazywać w całej okazałości:)




A tak wygląda mój stroik:)
Myślę, że bardzo fajnie da się go wpleść we włosy,bo jest bardzo giętki:)




A jeszcze z rzeczy miłych, albo jeszcze milszych:D
Dostałam mój bon:)
Bon, który wygrałam w konkursie gazety ślubnej - na suknię ślubną o wartości 2500zł!!!


A w związku z tym, że kilka dni przed wygraniem konkursu zamówiłam suknię, a teraz mam szatański plan wobec bonu, szukam osoby chętnej do kupienia sporo taniej NOWEJ sukni ślubnej:)
Jeśli jest ktoś zainteresowany to piszcie maila: alirra.x@gmail.com - prześlę Wam zdjęcia i więcej informacji :)
Suknia do sprzedaży jest podobna do tego modelu:) zdjęcia mojej sukni prześlę na maila osobom zainteresowanym:) 

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne inspiracje i fryzury na wesele :)


    Mam nadzieję, że nie będziesz chamska jak inne bloggerki i skomentujesz mojego bloga.
    http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie koczki są również bardzo romantyczne i piękne!
    Najbardziej podoba mi się ten na 1 i 6 zdjęciu! rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)