2013-03-03

Szykując się na wiosnę, czyli kocham sukienki! / Wygrałam konkurs!

Hej :) Ostatnimi czasy najczęściej przybywającymi elementami garderoby są sukienki! I nie mam tu na myśli sukni ślubnej:) Nie tak dawno do mojej sukienkowej kolekcji dołączyła czarna obcisła z baskinką z Bershki. Dzisiaj przedstawiam Wam najświeższy nabytek! Sukienkę z koronkowym dekoltem :) 
Kupiona na wyprzedaży za jedyne 49zł:) Już wiem, że założę ją kiedy będziemy z Narzeczonym rozwozić nasze zaproszenia na ślub :) Do sukienki założyłam moje niezastąpione szpilki atmo. Przy okazji sprawdziłam ile mam sukienek - i jestem zaskoczona :) jest ich 17 sztuk:) Nawet mam w zanadrzu Wam pewną do pokazania! I nie mogę się doczekać kiedy będę mogła codziennie śmigać w sukienkach i sandałach... Bez rajstop, płaszczy i kozaków!

Pochwalcie się ile wy macie sukienek w swoich szafach?

 A torebka to również nowość - prezent od mojej kochanej siostrzyczki:*


SUKIENKA- AeWoman
 BUTY + TORBA- ATMOSPHERE
 MARYNARKA -H&M

No i mogę zapewnić, że to nie koniec z sukienkami! Wciąż szukam sukienki na "poprawiny" - których u nas właściwie nie będzie, ale będziemy żegnać gości, którzy będą nocowali w naszym hotelu :) 
Marzy mi się sukienka, która była w H&Mie z kolekcji firmowanej przez Anję Rubik. Pewnie wiecie która ;)
A ponieważ na allegro jej ceny osiągają zawrtone wysokości - będę musiała ten temat jeszcze przemyśleć:)
Szczególnie, że mam w szafie białą sukienkę z czarnym pasem, która pasowałaby mi na ten drugi dzień...
Ten problem zapewne jeszcze się pojawi na blogu razem z białą sukienką:)

Teraz jeszcze trochę ze spraw ostatnio najistotniejszych - ślubnych.
Siedzę i klepię w domu podziękowania dla gości :) 
Zrobiłam tez próbne zawieszki na wódkę, winietki i zaproszenia. Pokażę Wam w osobnym poście, żeby juz nie bałaganić ;)

I ze spraw ślubnych jest jeszcze jedna - BARDZO BARDZO dla mnie przyjemna!!!
WYGRAŁAM KONKURS GAZETY O TEMATYCE ŚLUBNEJ, W KTÓRYM GŁÓWNĄ NAGRODĄ JEST:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

BON NA ZAKUP SUKNI ŚLUBNEJ O WARTOŚCI 2500ZŁ!!!!

Jestem niesamowicie szczęśliwa i naładowana pozytywnymi emocjami :)

Nigdy jeszcze nie wygrałam żadnego konkursu, a taki cieszy chyba podwójnie :)) 

 

 


4 komentarze:

  1. Piękna sukienka i szpilki :) Gratuluję ogromnej wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna;) ja w mojej szafie mam trochę większą ilość sukienek, ale już nawet nie pamiętam dokładnie jakiś czas temu było ich już ponad 30;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twojego bloga! świetna stylizacja! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna sukienka!

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)