2012-03-31

My passion - part 1 :)

Cześć :)
Dzisiaj nie będzie ciuchów:) Pokażę Wam, czym się pasjonuję :)
Jedną z takich rzeczy jest uwielbienie książek - kocham czytać i zawsze byłam molem książkowym! W podstawówce przeczytałam wszystkie książki z biblioteki szkolnej:))
Pasjonuję się również Japonią. Swego czasu nawet uczyłam się japońskiego, na kurs poszłam z ciekawości, a Japończyk, który nas uczył rozkochał mnie w tym kraju! Wynikiem połączenia tych dwóch pasji jest pochłanianie przeze mnie książek o tematyce azjatyckiej (zakres musiał zostać zwiększony na całą Azję, ze względu na to,że książek opisujących/ dotyczących Japonii nie ma wcale tak wiele...). Nie pamiętam już jaka książka była pierwsza. Ale jestem pewna, że jeszcze długo nie będzie ostatniej! :) Z ciekawostek powiem Wam, że kilka razy zdarzyło mi się w Empiku w różnych miastach, że nie posiadali w swoim asortymencie nic, czego ja bym nie miała :)
Na dole macie zdjęcia części mojej kolekcji, największym jej skarbem jest ORYGINALNY japoński komiks, który dostałam od mojego nauczyciela Daisuke, wśród innych prezentów, kiedy wyjeżdżał z Polski.








Nawiązania do Japonii pojawiają się również w moim codziennym otoczeniu:) W naszej sypialni nad łóżkiem znajduje się obraz przedstawiający gejszę - wiedziałam,że będzie mój, jak tylko go zobaczyłam pierwszy raz! Żeby znaleźć się na ścianie mojej sypialni musiał pokonać duuuuuuużo ponad 1000km :)


A jakie są Wasze pasje? :)



Na koniec mała zapowiedź kolejnego posta, który pachnie miętą... :)

4 komentarze:

  1. Zapraszam na konkurs u mnie!!! Dzisiaj ostatni dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje oczy radują się widząc tak wspaniałą kolekcję :D Część z tych książek sama już przeczytałam. Moje serce niezmienne wyrywa się ku Korei, więc mogę polecić Ci "Zaproszenie na kimchi" Leny Świadek, jeżeli jeszcze nie czytałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miryo nie czytałam tej książki, bo bardziej skupiam się na Chinach i Japonii, ale niedługo skończą się pewnie, więc wtedy z chęcią sięgnę po polecaną przez Ciebie:)

      Usuń
  3. też czytałam Blond gejsze i Miłość Peonii:) bardzo lubię książki o Japonii i Chinach:) jeśli chodzi o pasję to uwielbiam malować i rysować:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie i swojej galerii:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)