2012-03-23

Post na szybko :) czyli fast post;)

Mam kilka minut do wyszykowania się i wyjścia do pracy stąd ten pośpiech:)
Niewiele mam zdjęć, ale coś tam jest! Zestaw, w którym bardzo dobrze się czuję - moje bardzo już stare jeans'y (dziury były kiedyś tylko przetarciami materiału:)), koszula, ramoneska i szpilki!
Dla mnie to idealny zestaw na co dzień, czuję się w nim kobieco, ale jednocześnie mega wygodnie :)



 Kiedy na ramoneskę robi się za ciepło zamieniam ją na moją ukochana malinową marynarkę, a koszulę na zwykły biały t-shirt! I tak czuje się najlepiej ;)



jeans'y - Motivi
ramoneska - C&A
koszula - H&M
buty - Primark
Marynarka - NN


A jaki jest Wasz ulubiony codzienny zestaw?

8 komentarzy:

  1. bardzo fajnie sie prezentujesz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja także ubieram jeansy lub rurki zwykły top i żakiet:) nie ma nic lepszego:)
    świetne zestawy:)
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam połączenie Jansy+Marynarka jest najwygodniejsze dla mnie!:)
    Fajne zestawy ! Dodaję do obserwowanych Twój blog.
    Zapraszam do siebie: http://ichbin-dorota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ramoneska jest po prostu rewelacyjna - i te zdobienia na ramionach mmm! :)
    Z resztą marynarka również niczego sobie, ma piękny, ciepły kolor :)

    Osobiście chyba nie mam ulubionego zestawu 'codziennego', jak nie muszę ubrać się jakoś specjalnie, zakładam to co mi pierwsze w rękę wpadnie i już :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramoneska i marynarka były miłościami od pierwszego wejrzenia:)

      Dla mnie, jak nie wiem w co się ubrać, to zawsze ubieram się tak:)))

      Usuń
  5. cos jest w obydwu stylizacjach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz po prostu świetnie:)Obserwuję przez bloglovin:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja z ramoneską - super !:) Zapraszam
    savana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)