2012-06-27

Sesyjne neonowe ombre za grosze:)

Kiedy zaczęły wśród trendów pokazywać się neonowe kolory od razu pomyślałam o wiszącej w mojej szafie gdzieś od 4 lat sukience (wciąż z metkami!!).  Zdziwieniu memu nie było końca, kiedy zaczęły pojawiać się ciuchy ombre:D  Bo znowu pomyślałam o tej sukience! Kupiłam ją za zabójczo wysoką cenę, 1 £!!!!!!!. To było podczas mojego pierwszego wyjazdu do UK:) 
Cały czas albo jakoś brakowało okazji do tego, żeby ją założyć, albo przegrywała z innymi sukienkami z mojej szafy... W końcu patrząc na aktualne trendy postanowiłam zabrać ją ze sobą na sesję - od czasu do czasu, "sporadycznie hobbistycznie" pozuję do zdjęć:) i jak się okazało do klimatu miejsca, do którego wybraliśmy się na zdjęcia, pasowała idealnie! :)
Mam dla Was klika zdjęć:






Jak Wam się podoba sukienka? :)

Nie wiem czy uda mi się jeszcze znaleźć czasz, żeby tu zajrzeć przed Rzymem... ale możecie liczyć na mega fotorelację z wiecznego miasta zaraz po moim powrocie:)
I trzymajcie kciuki, żebym potrafiła się spakować na ten wyjazd! :)

Juz bym chciała tam być!


7 komentarzy:

  1. przepiękna ta sukienka :) ja też taką chcę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, trudno uwierzyć, że kosztowała tak niewiele :) Szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka nie w moim guście, ale przyznam, że bardzo oryginalna - neonowy zielony - nie widziałam takiego w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, powiem tak, że wygląda na drogą i gdyby kosztowała stówę to na pewno bym jej nie kupiła.:D Ale jeśli jest za taką hot cenę to i jest na nią jakby inne spojrzenie.:) A tak na serio to bardzo mi się w niej podobasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że w końcu się na nią zdecydowałaś, bo jest przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna ta kiecka :D Wybitny dowod na to, ze moda wraca i wciaz zatacza kola :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie się na nią zajęło mi chyba z pół godziny! Aż w końcu moja (wtedy jeszcze mała!) siostrzyczka uświadomiła mi,że to jest 1Funt, czyli wtedy 4zł... No to wzięłam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)