2014-09-07

Charlie Charlie...

Dzisiejszy zestaw to nowości w mojej szafie :) Ostatnio zaniosło mnie do Reserved, gdzie zostałam oczarowana wszechobecnymi szarościami! Znalazłam w sklepie mnóstwo cudowności i absolutnie jestem zakochana w nowej kolekcji :)

Cieszy mnie tak wszechobecna szarość, bo od zawsze miałam do niej słabość :) Cieszę się również, bo udało mi się dzisiaj upolować kilka rzeczy w szarości właśnie w fajnych cenach :)
A zestaw, w którym Wam się prezentuję to ostatnie łupy z RE właśnie :) T-Shirt z cytatem Charliego Chaplina i spódnica melanżowa z czarnym skórzanym wykończeniem. Dzisiaj w połączeniu z tenisówkami, bo miało być bardzo wygodnie, z racji tego, że wybierałam się na shopping ;)
Zestaw jest bardzo prosty, ale takie właśnie preferuję, kiedy wiem, że będę w przymierzalniach musiała co chwilę jaką część garderoby ściągać :)

Patrząc na kolorystykę mojej szafy, myślę, że szarości będziecie jeszcze nie raz oglądać u mnie na blogu :)
A myślę, że spódnicę maxi, którą dzisiaj kupiłam będziecie oglądać bardzo szybko, bo pałam do niej prawdziwym uwielbieniem ;)

 









spódnica / t-shirt - Reserved
tenisówki / torebeczka - Primark
okulary - Mohito
psineczka z piłeczką - moja własna ukochana 1/3 stada :)

Do następnego! :)
M. w dwupaku :)

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)