2012-11-06

I'm getting married!

Troszkę mnie nie było i przy okazji tyle się wydarzyło!

Zdecydowanie NAJWAŻNIEJSZE wydarzenie to oświadczyny mojego ukochanego! Było jak z bajki - w pięknym ( i bardzo ważnym dla mnie! ) miejscu, padł na kolana i zapytał czy zechcę zostać jego żoną. No jak mogłabym odpowiedzieć inaczej niż TAK?:D 
Zgodziłam się, co oznacza, że WYCHODZĘ ZA MĄŻ!!! 
Ciężko mi jeszcze w to uwierzyć:)))) Jesteśmy w trakcie decydowania się na lokal, gdzie urządzimy nasze wesele. Fotografa już zaklepałam:] Całe szczęście zdarzyło mi się współpracować z super fotografem i od razu do niego napisałam. Nie mogę się doczekać kiedy wyruszę na pierwsze poszukiwania SUKNI!
Mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu zarezerwujemy termin:))) Na przyszły rok!
Ponieważ jestem tym wszystkim niesamowicie podekscytowana, na pewno będę się Wam chwalić postępami;)

Teraz aktualnie jestem na L4, więc mam trochę czasu na nadrobienie zaległości - możecie się spodziewać sporej ilości zdjęć:)

Dzisiaj wrzucam wam seta znowu ze skórzanymi spodniami - w końcu odważyłam się je zakładać nie tylko na wieczorne wyjścia :) Lubię je coraz bardziej! Nietoperz, który mam na sobie, kosztował ogromny majątek - 3,90 pln :D Tak, tak. 3złote i 90 groszy :) nawet nie zastanawiałam się czy go brać. W dodatku kotki mnie urzekły i postanowiłam zaryzykować i go kupić, nie zważając na zazdrość moich psiaków:)
Zarzuciłam na siebie czarny płaszcz z New Yorkera, włożyłam botki z klamerkami kupione na targu i w drogę;)







 
spodnie/ nietoperz - AeWoman
botki - targ
płaszcz - New Yorker  
biżuteria - Primark

5 komentarzy:

  1. jaki świetny koci wzór!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję:)) i zazdroszczę kociego nietoperza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje! :)
    Wybór sukni, o tak!
    To musi być wspaniałe uczucie.

    Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć owocnych poszukiwań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje:) a bluzka jest świetna, podoba mi się nadruk

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za gratulacje:)

    Sulanovska - tego najbardziej nie mogę się doczekać :) i z pewnością będę tu relacjonować przebieg poszukiwań :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)