2012-11-08

Jesienne botki camel...

Jakiś czas temu pokazałam Wam swój jesienny zakup - botki w kolorze camel, więc przyszedł tez czas, żeby pokazać je w stylizacji :)

W końcu z szafy wyjęłam skórzaną kurtkę, która przeleżała tam dłuuugie miesiące.
Było ciemno bardzo jak robiłam zdjęcia i coś spodnie i buty wyszły dużo ciemniejsze niż w rzeczywistości... Ale w końcu jest jesień, nie ma co oczekiwać wiecznie pięknego słońca;)
Pod kurtkę włożyłam sweterek z "falami" ;) który mnie zauroczył i musiałam go kupić! (ile razy ja już sama sobie mówiłam, że MUSIAŁAM coś kupić... też tak macie? :) )

Stylizacja typowa do biegania po mieście / sklepach, buty mimo wyyysokiej koturny są bardzo wygodne, leciutkie i do tego mega miękkie :) Szal zarzucony ze względu na to, że jestem strasznym zmarzluchem, a kurtka nie jest zapinana pod szyję.
Wrzucając te zdjęcia dochodzę do wniosku, że pilnie muszę sobie kupić jakąś nową torebkę! ;)



spodnie / jeans - Zara 
sweter / sweater - AeWoman
kurtka / jacket - Orsay
torebka + szal / bag + scarf - Atmosphere
buty / shoes - eszpilki.pl










3 komentarze:

  1. Bardzo oryginalny sweterek, a kolor i fason kurtki są idealne :> Dodatkowo botki bardzo fajnie domykają zestaw ;]
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba.
    Świetne kolory, wszystko ze sobą idealnie współgra.

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)