2014-11-10

Pudrowa sukienka + skórzane muszkieterki

Witajcie :)

Na początek muszę się usprawiedliwić - chwilę mnie nie było. Musicie wybaczyć, nie dość, że najpierw złapało mnie przeziębienie, później miałam małe kłopoty z ruchomością (stawy odmówiły posłuszeństwa:( ), potem nasz remont nabrał takiego tempa, że bywałam tylko w marketach budowlanych i nie miałam chwili, żeby zrobić jakiekolwiek zdjęcia. Ale już jestem i zamierzam być, póki mi mój błogostan na to pozwoli :) Zostało już nam niewiele czasu do pojawienia się na świecie naszego maleństwa :) Zaczynamy 33 tydzień ciąży :) Poza tym, że ogólnie czujemy się dobrze, to ten błogostan robi się już powoli uciążliwy ;)  No i moje poruszanie się przypomina już teraz turlanie :)

Ale staram się jeszcze jakoś wyglądać i nie straszyć na ulicy ;)
 Jeszcze w połowie ciąży kupiłam w Reserved tą pudrową sukienkę, której jakoś nie miałam okazji Wam pokazać :) Dzisiaj zestawiłam ją z czarnymi rajstopami i skórzanymi muszkieterkami na szpilce, póki jeszcze mogę w nich się poruszać :)Tradycyjnie jest też duży wisior :)
Ostatnio zakochałam się w takich małych torebeczkach w kontrastowych kolorach i taką właśnie torebeczką postanowiłam uzupełnić ten zestaw.
Koniec gadania, zostawiam Was ze zdjęciami :)

ENJOY! :)














sukienka/ muszkieterki - Reserved
  płaszcz / okulary - Mohito
  torebka  - Primark
naszyjnik  - sklep nn 

Do następnego! :)
M. w dwupaku :)


5 komentarzy:

  1. Piękna seksowna mamusia :) ślicznie wyglądasz i podziwiam że dajesz rade w obcasach no i oczywiście śliczny brzusio :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Z tymi obcasami to szaleję, jak wiem, że za wiele chodzić nie będę musiała, bo teraz to już w płaskich butach chodzenie się szybciutko robi męczące ;)

      Usuń
  2. stylowa mamuśka! świetna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)