2014-10-06

White dress

Witajcie :)
Przedstawiam Wam wieloryba/ hipopotama*. Te słowa najlepiej oddają moje samopoczucie z ostatnich dni. Czuję się strasznie i w niczym się sobie nie podobam. Nie wiem czy w ciąży zobaczycie mnie w ogóle jeszcze w spodniach, bo ja tego widoku nie jestem w stanie znieść... Wygląda więc na to, że jestem skazana na sukienki i tuniki. Dzisiaj również mam dla Was zestaw z sukienką. Biała, asymetryczna sukienka z Mosquito z wiązaniem. Oryginalnie wiązanie jest do tyłu, ale ja postanowiłam podkreślić brzuszek i owinęłam się dookoła ;)
Do sukienki założyłam złoty, ażurowy naszyjnik i biało-złoty zegarek. Na nogi botki - Wam też jest już tak zimno?;) Narzuciłam też trencz z Mohito. 
Jak Wam się podoba to biało-beżowe połączenie? Ja przyznam się, że jednolitej białej sukienki do tej pory nie miałam w swojej szafie, bo niezależnie od fasonu, zawsze wyglądałam w nich jak dr Zosia z "Na dobre i na złe" ;) Ale w tej chyba udało mi się tego uniknąć :)

















płaszcz/ okulary - Mohito
sukienka - Mosquito
buty/ torebka  - nn
zegarek/ naszyjnik - Allegro 

Do następnego! :)
M. w dwupaku :)

*niepotrzebne skreślić...

7 komentarzy:

  1. Cudownie!
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie połączenie bieli z beżem :) Świetnie wyglądasz ! :)
    Chętnie będę zaglądała, obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i zapraszam serdecznie :) będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  3. Jaka piękna , elegancka przyszła mama :)
    Kochana prezentujesz się w tym zestawie rewelacyjnie i gdzie Ty wieloryba widzisz? hmmm.... w sumie ja też w pewnym momencie ciąży się tak czułam a przy końcówce to już nie dość , że się tak czuje to też tak zaczynam wyglądać , ale już niedługo ;/ Ja oprócz tego , że marzę tylko o tym żeby zobaczyć już moje maleństwo to jeszcze chce zobaczyć w całości stopy podczas prysznica :D
    Pozdrowionka dla Was ;):*
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wieloryba to widzę w lustrze niestety! :)
      Trzymam za Was kciuki :) No i zazdroszczę, że już lada moment będziesz trzymać synka w ramionach!! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)