2015-03-18

Wiosenny spacer

Witajcie :)

Ostatnio pogoda nas rozpieszcza :) Już tak bardzo czuć i słychać wiosnę, ptaki przed naszym domem urządzają sobie takie trele, że przy zamkniętych oknach słychać je tak głośno, jakby siedziały na parapecie okna :) Bażanty krzyczą co chwilę (słyszeliście kiedyś taki okrzyk? jest rewelacyjny ;) dookoła mojego domu kręci się całe stado bażantów :)), moje psy szczęśliwe tarzają się w trawie, kociaki biegają jak szalone a magnolia puściła już wielkie pąki :) jednym słowem - jest cudnie :)
Taka pogoda sprzyja spacerom, które mój synek uwielbia :) Dzisiejsze zdjęcia są właśnie z jednego z naszych spacerów. 

Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają :)










  bluzka / trencz - Mohito   
spódnica -AeWoman
  buty - CCC
torebka - Primark
 


A tu jeszcze część następnych nowości, na niektóre jeszcze czekam z niecierpliwością :)






Do następnego! :)
M.

4 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz, super zdjęcia. Ja na razie musiałam ograniczyć spacery z córką bo złapało ją przeziębienie, eh.. ale mam nadzieję, ze się szybko wykuruje.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :* Zdrówka dla córeczki :)
      U nas aktualnie mnie złapało przeziębienie :(

      Usuń
  2. Świetna spódniczka! Całe połączenie bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie tego typu plaszczyki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)